Το χάσμα της ομορφιάς κλείνει μεταξύ ανδρών και γυναικών

Η εμφάνιση πλέον απασχολεί τόσο τους άνδρες, όσο και τις γυναίκες τη σημερινή εποχή.

Έχετε ακούσει για το χάσμα των γενεών και το χάσμα μεταξύ των φύλων, αλλά έχετε ακούσει για το χάσμα ομορφιάς. το οποίο είναι ένας συνδυασμός και των δύο; Λέγοντας ότι οι γυναίκες είναι ειδικές, στο να συμβουλεύουν τους άνδρες πως να γερνάνε με χάρη, είναι μια συγκρατημένη περιγραφή.

 Η διαδρομή δεν ήταν πάντα τόσο ομαλή, και υπήρξαν περισσότερο από μερικές αισθητικές καταστροφές, μέχρι να τα καταφέρουν. Στις μέρες μας. οι γυναίκες ακόμα και αυτές των 50 ετών και μετά. δείχνουν συχνά καλύτερες από τους άνδρες συναδέλφους τους. Μερικοί πιστεύουν ότι είναι απλά θέμα χρόνου, πριν από την εμφάνιση αισθητικών κέντρων ομορφιάς μόνο για άνδρες.

Λίγα υπάρχουν ήδη και προσφέρουν : ενέσεις αναζωογόνησης προσώπου. αποτρίχωση. μανικιούρ και πεντικιούρ, τα οποία ικανοποιούν ειδικά τις αρσενικές ανάγκες. Δεν αποτελεί έκπληξη. ότι οι άντρες τις δεκαετίας του 40’. οι οποίοι θέλουν να μείνουν για πάντα νέοι, έχουν στρέψει τον αντρικό πληθυσμό προς αυτή την κατεύθυνση.

Επεμβάσεις αναζωογόνησης του δέρματος και προϊόντα μαλλιών, εξυπηρετούν τον σκοπό της αντιγήρανσης. Αυτός είναι και ο λόγος, που πολλοί μεσήλικες άνδρες χρησιμοποιούν τακτικά βαφές, για να αλλάξουν το χρώμα των μαλλιών τους. botox. laser και άλλες αισθητικές επεμβάσεις. Όπως είναι φυσικό, η επόμενη γενιά δεν έχει μείνει πίσω.

Οι νεαροί άνδρες θέλουν τα δικά τους προϊόντα. όχι μόνο για να καθυστερήσουν τα σημάδια της γήρανσης. αλλά και για να ενισχύσουν την τρέχουσα εμφάνισή τους. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, ότι η ανάγκη περιποίησης των ανδρών, παρακολουθείται στενά από την αισθητική βιομηχανία. Ήδη οι στατιστικές δείχνουν ότι παρουσιάζουν τεράστιες δυνατότητες. και ότι θα υπάρξουν σοβαρές οικονομικές συνέπειες.

Τα καλά νέα είναι ότι το αντρικό φύλο έχει αρχίσει να κατανοεί, τα πλεονεκτήματα της ενίσχυση της εμφάνισής του. κάτι που κάποτε θεωρούνταν εκτός του τομέα του. Τα όχι και τα τόσο καλά νέα είναι ότι, οι άνδρες μπορεί σύντομα να στραφούν στο επικίνδυνο μονοπάτι των αισθητικών καταστροφών, που οι γυναίκες ταξίδευαν για δεκαετίες. Το αν το ενδιαφέρον των ανδρών σε καλλυντικά προϊόντα και υπηρεσίες είναι κάτι θετικό ή αρνητικό, δεν το γνωρίζουμε. Το σίγουρο όμως είναι, ότι αυτή η τάση ήρθε για να μείνει.

1. Οι άνδρες δεν θέλουν να μείνουν πίσω

Η έμφαση που δίνει ο πολιτισμός μας στην νεότητα και στην ομορφιά, δεν κάνει διακρίσεις. Οι διαφημίσεις αντιγήρανσης από τα μέσα ενημέρωσης, έχουν ως στόχο τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες. Διαφημίσεις για βαφές μαλλιών, συμπληρώματα τεστοστερόνης και φαρμάκων στυτικής δυσλειτουργίας, βρίσκονται πλέον παντού, όπως και τα προϊόντα γυναικείας ομορφιάς. Παρόλο που τα γυναικεία περιοδικά, δέχονται επίθεση για την ψηφιακή ενίσχυση των γυναικείων τους μοντέλων. τα αρσενικά πρότυπα είναι συχνά εξίσου μη ρεαλιστικά.

Ακόμα και οι άνδρες από μια ηλικία και μετά δεν έχουν θέση στα μέσα ενημέρωσης, κάτι που συχνά απεικονίζεται με χιούμορ ή ακόμα και με χλευασμό. Αυτό σημαίνει.ότι η ηλικία έχει αντίκτυπο και στον αντρικό πληθυσμό. Ως ιδανική εικόνα της αρρενωπότητας, παρουσιάζονται στη σημερινή εποχή, οι καλογυμνασμένοι κοιλιακοί και τα πυκνά μαλλιά στο κεφάλι. Κατά συνέπεια, τα παιδιά όλων των ηλικιών έχουν αρχίσει να λαμβάνουν το μήνυμα, ότι πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στην διατήρηση της εμφάνισής τους, διότι έτσι μόνο θα είναι ευτυχισμένοι και επιτυχημένοι.

2. Η ομορφιά επηρεάζει την αγορά εργασίας

Η ανάγκη να δείχνουμε νέοι και ελκυστικοί, επηρεάζει πλέον τις θέσεις εργασίας. Σε μια ανταγωνιστική αγορά εργασίας, οι άνδρες άνω των 50 είναι δύσκολο να εξασφαλίσουν την εργασία τους, ενώ ορισμένοι πιστεύουν ότι η ηλικία τους, στέκεται εμπόδιο στο να προωθηθούν.

Μια καλή εμφάνιση έχει αποδειχθεί, ότι δίνει κάποιο εργασιακό πλεονέκτημα, καθώς η εμφάνιση φαίνεται να σχετίζεται όλο και περισσότερο, με την αποδοτικότητα του ατόμου. Αυτό επηρεάζει και τα δυο φύλα. Η πλαστική χειρουργική θεωρείται από κάποιους άνδρες, μια βραχυπρόθεσμη επένδυση, καθώς μπορεί να τους αποφέρει μακροπρόθεσμα οικονομικά οφέλη.

3. Το νέο αρσενικό

Από την άποψη της Κοινωνιολογίας. η ανδρική ταυτότητα έχει υποστεί δραματικές αλλαγές, κατά τη διάρκεια των προηγούμενων δεκαετιών. Παρόλο που ήταν πάντα σημαντική και για τα δύο φύλα, οι άνδρες έπρεπε να δείχνουν ωραίοι, με ένα φυσικό αλλά και ανδροπρεπή τρόπο. Η περιποίηση ποτέ δεν θεωρήθηκε απαραίτητη στο αρσενικό φύλο, και όσοι εργάστηκαν στο να δείχνουν ελκυστικοί, συχνά απορρίπτονταν ως ματαιόδοξοι και ανασφαλείς.

Τότε οι όμορφοι άνδρες ήταν ακόμα υπό αμφισβήτηση, σχετικά με τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό ή ονομάζονταν metrosexual. Πλέον αυτός ο υποτιμητικός όρος, έχει σχεδόν χάσει το νόημά του, και οι άνδρες σε όλο τον κόσμο, ακόμα και στις αγροτικές περιοχές, δείχνουν πλέον ενδιαφέρον για την εμφάνιση τους.

4. Αλλαγή κοινωνικών ρόλων

Ενώ υπάρχει μια πολιτιστική έμφαση ως προς τα νιάτα και την ομορφιά, βλέπουμε επίσης και μια μείξη των ρόλων, ανάμεσα στα δύο φύλα. Όλο και περισσότερες γυναίκες εργάζονται και συνεισφέρουν οικονομικά στο σπίτι και στις οικογένειές τους, ενώ όλο και περισσότεροι άνδρες μένουν στο σπίτι, μεγαλώνοντας τα παιδιά τους.

Σε αυτές τις οικογένειες, η στάση απέναντι στην ανατροφή των παιδιών και τις οικιακές εργασίες έχουν μετατοπιστεί, έτσι ώστε οι άνδρες να μπορούν να μοιραστούν και αυτές τις ευθύνες. Διάσημοι άντρες υποδύονται πλέον και μη τυπικούς ρόλους, που παλιότερα έπαιζαν μόνο γυναίκες, όπως του σεφ, του στυλίστα και της νοικοκυράς.

Είναι πλέον θέμα χρόνου, πριν να κάνουν το ίδιο και οι καθημερινοί άνθρωποι. Χάρη στην αλλαγή της ρουτίνας και της συνήθειας, υποστηρίζονται αυτοί οι νέοι ρόλοι

5. Η ανάγκη για ένα καλύτερο προφίλ

Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι καθυστερούν τον γάμο, και περίπου ένας στους δύο καταλήγει σε διαζύγιο (με τον δεύτερο γάμο το ποσοστό αυτό είναι ακόμη υψηλότερο), υπάρχουν όλο και περισσότεροι αδέσμευτοι άνδρες.

Το να είσαι καλός πάροχος, κάποτε ήταν αρκετό για να προσελκύσουν το ταίρι τους, όμως όχι πια. Οι γυναίκες σήμερα είναι πιο ανεξάρτητες, τόσο στις σχέσεις τους όσο και στα οικονομικά τους.

Γι΄αυτό τον λόγο οι άνδρες αισθάνονται, ότι πρέπει να προσφέρουν πολλά περισσότερα από τα περιουσιακά στοιχεία, όπως το πάθος, τα ενδιαφέροντά τους και φυσικά την καλή τους εμφάνιση.

Οι άνδρες της μέσης ηλικίας αναφέρουν, ότι αισθάνονται άβολα στην χρήση αυτοπροσωπογραφίας στις ιστοσελίδες γνωριμιών, γιατί ανησυχούν ότι η πραγματική τους ηλικία και η εμφάνισή τους, θα αποθαρρύνει τα πιθανά τους ταίρια. Αυτή την ανησυχία, την αντιμετωπίζουν οι γυναίκες εδώ και χρόνια.

6. Η χρήση της Δερματολογίας

Ενώ η πλαστική χειρουργική είχε κάποτε θεωρηθεί ως θεραπευτικό μέσο εγκαυμάτων, ουλών ακμής και παραμορφώσεων, η μη επεμβατική δερματολογία θεωρείται πλέον μέρος της ρουτίνας, για την φροντίδα του δέρματος πολλών ανθρώπων.

Η Retin A, η απολέπιση, το Fraxel και άλλα λέιζερ χρησιμοποιούνται τακτικά από τους ασθενείς, για να καθυστερήσουν την γήρανση. Επίσης η τεχνολογία των υπερήχων, που διεγείρει την παραγωγή κολλαγόνου και βοηθάει στη σύσφιξη του δέρματος, γίνεται όλο και πιο δημοφιλή, μεταξύ των εργαζόμενων ανδρών.

Οι άντρες αυτοί, είναι πάρα πολύ απασχολημένοι.για διαθέσουν τον χρόνο που απαιτείται, για να αναρρώσουν από ένα λίφτινγκ προσώπου. Αυτός είναι και ο λόγος, που έχουν στραφεί στις μη χειρουργικές επεμβάσεις. Είναι φυσικό να θέλουν εμφανίζονται ανανεωμένοι, υγιείς και να έχουν μια καλή εμφάνιση.

7. Η πλαστική χειρουργική είναι για όλους

Η πλαστική χειρουργική, δεν απευθύνεται πλέον μόνο στους πλούσιους και διάσημους, ή στις γερασμένες γυναίκες. Όπως η πλαστική χειρουργική, έτσι και οι μη επεμβατικές θεραπείες διατίθενται στο εμπόριο, για όλα τα κοινωνικά στρώματα, στους καθημερινούς άνδρες και γυναίκες, από 18 μέχρι και 85 ετών.

Στις μέρες μας υπάρχει λιγότερη ντροπή και μυστικότητα πάνω σε αυτό το θέμα, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι μιλούν ανοιχτά, για τις διορθώσεις τους. Μερικοί διάσημοι μάλιστα καμαρώνουν τόσο για τις δικές τους, που δίνουν στην δημοσιότητα φωτογραφίες του πριν και του μετά, καθώς μια χειρουργική επέμβαση, είναι μια γρήγορη και εύκολη λύση, για τη διόρθωση της εμφάνισης τους.

 Σύμφωνα με την Αμερικανική Εταιρεία Αισθητικής Πλαστικής Χειρουργικής, ο αριθμός των ανδρών που αναζητούν την πλαστική χειρουργική, έχει ανέβει στα ύψη. Υπάρχει μια αύξηση του 106 % σε σχέση με τα τελευταία 15 χρόνια, με πάνω από ένα εκατομμύριο άνδρες στις ΗΠΑ, να υποβάλλονται σε χειρουργικές επεμβάσεις, κυρίως για αισθητικούς λόγους.

Πάντα θα υπάρχουν θεμελιώδεις διαφορές μεταξύ των δύο φύλων, το χάσμα της ομορφιάς όμως, έχει σαφώς κλείσει. Οι άνδρες πλέον εκφράζουν ανοιχτά την επιθυμία τους, για μια καλή εμφάνιση και τη διατήρηση της, ούτε έχουν περιορισμένες λύσεις, για την επίτευξη των στόχων τους. Η μεγάλη τους πρόκληση όμως είναι να βρουν την ισορροπία, ανάμεσα στην ομορφιά και στο κιτς. Για την απόκτηση αυτής της ισορροπίας πάλευαν οι γυναίκες, για χρόνια, γι’ αυτό και οι άντρες θα μπορούσαν να μάθουν πολλά από αυτές.

Περισσότερα για τις δυνατότητες της πλαστικής χειρουργικής στο κεντρικό μας web site: www.kapositas.gr