Facebook και Skype αναδεικύουν τις ατέλειες του προσώπου μας

Τα Κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης έχουν κάνει την παρουσίαση του εαυτού μας άθλημα", σύμφωνα με την ιστοσελίδα betabeat.com.

Αυτό σημαίνει  ότι, λόγω των φωτογραφιών του Facebook, τα avatars του Twitter και τις εικόνες του LinkedIn, δείχνουμε περισσότερο τον εαυτό μας σε περισσότερους όλο και πιο συχνά και γι’ αυτό σκεφτόμαστε περισσότερο τις επεμβάσεις της αισθητικής πλαστικής χειρουργικής.

Και αυτό δεν περιορίζεται σε διασημότητες και  νέους χρήστες, αλλά  περιλαμβάνει όλους μας.

Η συχνή έκθεση που οφείλεται στα social media είναι μέρος του προβλήματος. Τώρα υπάρχουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες στο Facebook, και είναι ασυνήθιστο να μην έχετε ήδη μια σελίδα του προφίλ σας.

Το άλλο ζήτημα είναι ότι οι άνθρωποι φαίνονται καλύτερα στον καθρέφτη από ότι στο Facebook ή στο Skype.

Ένας διάσημος πλαστικός χειρουργός στη Νέα Υόρκη αναφέρει στο betabeat ότι οι άνθρωποι έρχονται και λένε, "Είδα τον εαυτό μου στον καθρέφτη, αλλά δεν το είχα προσέξει πραγματικά μέχρι που είδα τον εαυτό μου στο Facebook."

Εκείνος εξηγεί ότι, «Αν κοιτάξετε στον καθρέφτη, βλέπετε το είδωλο του εαυτού σας. Αλλά όταν βλέπεις τον εαυτό σου στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, βλέπετε τον εαυτό σας με τον τρόπο που σας βλέπει ο κόσμος».

Ένας άλλος γιατρός ανέπτυξε μια νέα χειρουργική επέμβαση που ονομάζεται, «Το FaceTime λίφτινγκ" και είναι η απάντηση στη δημοτικότητα της βίντεο-συνομιλίας του iPhone, της εφαρμογής FaceTime.
Η επέμβαση επιδιώκει να μειώσει τη βαρύτητα, την πληρότητα και την χαλάρωση του προσώπου και του λαιμού που τονίζεται από τη γωνία στην οποία κρατιέται το τηλέφωνο, με τον καλούντα να κοιτάζει προς τα κάτω στην κάμερα.

Σύμφωνα με την Αμερικανική Εταιρεία Αισθητικής Πλαστικής Χειρουργικής,(A.S.A.P.S). Oι αισθητικές επεμβάσεις αυξήθηκαν 82 τοις εκατό μεταξύ του 1997 και του 2011. Ένα νυστέρι μπορεί να κάνει θαύματα, όταν μια αδέξια γωνία του κινητού τηλεφώνου με κάμερα λαμβάνει την άσχημη πλευρά του προσώπου σας.

Η αυξητική πηγουνιού δημιουργεί ένα μεγαλύτερο σαγόνι για να ισορροπήσει καλύτερα τα χαρακτηριστικά του προσώπου, δημιουργώντας ένα καθαρότερο προφίλ για φωτογραφίες στο Facebook.

Η ρινοπλαστική μπορεί να ισιώσει μια μύτη που φαίνεται στραβή όταν κρατάτε το iPhone στο μήκος του βραχίονα σε μια κλήση στο FaceTime.

Οι ρυτίδες, γίνονται ακόμη πιο αισθητές με HD και μπορούν να αντιμετωπιστούν με Botox. Η  χαλαρότητα του προσώπου μπορεί να διορθωθεί με ένα ζευγάρι τομών πίσω από τα αυτιά και τα λεπτά χείλη μπορούν να συμπληρωθούν με το υαλουρονικό οξύ.

Μια εξέχουσα προσωπικότητα στην τηλεόραση λέει ότι σε κανονική τηλεόραση, δεν μπορείτε να δείτε τις ρυτίδες της, αλλά στο HD, ξεχωρίζουν σαν πτυχές του origami.

Η αγορά εργασίας έχει γίνει μια πολύ ανατγωνιστική, που οδηγεί στην πλαστική χειρουργική. Μπορείτε τώρα να αξιολογηθείτε από την online παρουσίαση σας στο Twitter, το Facebook και το LinkedIn.

 Μια ελκυστική προσωπικότητα σε απευθείας σύνδεση μπορεί να είναι μια προϋπόθεση για την απόκτηση μιας θέσης εργασίας.

Με άλλα λόγια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τώρα το βιογραφικό σας. Αν και ένα τέλειο πρόσωπο είναι ένα ισχυρό χαρτί, δεν θα σας προσφέρει μια εργασία ή ένα τέλειο σύντροφο, έτσι μην ενεργήσετε παρορμητικά.

Η απόφαση για την πλαστική χειρουργική επέμβαση ή μια αισθητική επέμβαση πρέπει να είναι προσεκτικά μελετημένη και να εκτελείται από ένα πιστοποιημένο από την American Society for Aesthetic Plastic Surgery,(A.S.A.P.S),the Mark of Distinction in Cosmetic Plastic Surgery, και καταρτισμένο πλαστικό χειρουργό.

Περισσότερα για τις πλαστικές επεμβάσεις στο κεντρικό μας web site:
 www.kapositas.gr