Μπορούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ωφελήσουν τους ασθενείς της πλαστικής χειρουργικής;

Μια πρόσφατη μελέτη, που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Maryland Robert H. Smith της Σχολής Επιχειρήσεων, διαπίστωσε ότι σχεδόν το ένα τέταρτο του συνόλου των μικρών επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου και πολλών ιατρικών πρακτικών, είναι θετικό προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το MySpace και το Twitter για να μένουν σε επαφή με τους φίλους και την οικογένεια τους.

Αλλά καθώς η δημοτικότητα των κοινωνικών δικτύων αυξάνεται, πολλοί γιατροί χρησιμοποιούν αυτούς τους ιστοχώρους για να προωθήσουν την επιχείρησή τους και να βοηθήσουν τους ασθενείς τους να επικοινωνήσουν μεταξύ τους. «Προκειμένου να ανταποκριθώ στις αυξανόμενες προκλήσεις της σκληρής αγοράς, το περασμένο έτος αναγκάστηκα να εξετάσω εναλλακτικές επιλογές για να κρατήσω την επιχείρησή μου ορατή», δήλωσε ο ιδιοκτήτης των μικρών επιχειρήσεων Δρ Alan Glazier.  «Με μια πολύ μικρή επένδυση στο κοινωνικό μάρκετινγκ των μέσων μαζικής ενημέρωσης, ήμουν σε θέση να δημιουργήσω νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες». Οι πλαστικοί χειρουργοί χρησιμοποιούν επίσης αυτό το μάρκετινγκ για να διαφημίσουν τις υπηρεσίες τους.

Οι γιατροί που χρησιμοποιούν τις διάφορες κοινωνικές ιστοσελίδες, λένε ότι οι ιστοχώροι αυτοί, κάνουν πολύ περισσότερα από το να διαφημίσουν απλά το όνομά τους σε πιθανούς ασθενείς. Η παρουσία ενός δικτυακού τόπου, όπως το Facebook μπορεί να χρησιμεύσει ως εκπαιδευτική πηγή για εκείνους που εξετάζουν τις αισθητικές διαδικασίες συμπεριλαμβανομένης και της αύξησης του μαστού, τις ενέσεις Botox, την λιποαναρρόφηση, την ρινοπλαστική και το χημικό πίλινγκ.

Εκτός από την ανάδειξη των πριν και μετά φωτογραφιών, οι κοινωνικές ιστοσελίδες των μέσων ενημέρωσης μπορεί επίσης να παρέχουν ένα φόρουμ για όσους αναζητούν πληροφορίες, με τη μορφή ζωντανών μαρτυριών και σχόλια δημοσιευμένα από τους ασθενείς. Άλλοι μπορεί να χρησιμοποιήσουν ακόμη και ιστοσελίδες όπως το Groupon.com για να προσφέρουν ειδικές προσφορές σε πιθανούς ασθενείς που αναζητούν μειωμένες τιμές για τις αισθητικές χειρουργικές επεμβάσεις. Το πόσοι γιατροί μπορούν να διαφημιστούν μέσω ίντερνετ εξαρτάται από πολιτεία σε πολιτεία.

Οι ειδικοί προτείνουν όσοι εξετάζουν κάθε είδους αισθητική επέμβαση να συγκεντρώσουν πληροφορίες και όταν πρόκειται για την επιλογή ενός πιστοποιημένου γιατρού, να μην εξαρτώνται αποκλειστικά από τη διαδικτυακή παρουσία του επαγγελματία. Πολλοί δικτυακοί τόποι δεν ελέγχουν επισταμένως τα διαπιστευτήρια ενός γιατρού, έτσι για να βεβαιωθείτε ότι θα έχετε ένα καλό αποτέλεσμα, επιλέξετε έναν χειρούργο που να είναι κατάλληλα εκπαιδευμένος, με πιστοποίηση από την American Society for Aesthetic Plastic Surgery,the mark of Distinction in Cosmetic Surgery(A.S.A.P.S).

Διαβάστε περισσότερα στο www.kapositas.gr