Selfie: Τα φίλτρα στο Instagram πυροδοτούν μια νέα τάση στην Πλαστικής Χειρουργικής

Οι γυναίκες θέλουν να μοιάζουν με τις ψηφιακά τροποποιημένες φωτογραφίες τους και ζητούν πλέον από τους γιατρούς τους ένα «social media makeover». Η δυνατότητα που μας δίνεται, να μπορούμε να αλλάζουμε ψηφιακά τις selfie μας, είναι η κινητήρια δύναμη για ένα νέο κύμα της πλαστικής χειρουργικής το ονομαζόμενο: «social media makeover».

Αντί για φωτογραφίες μοντέλων ή διασημότητες όπως της Βικτώριας και της Kim Kardashian, τώρα στο γραφείο του πλαστικού χειρουργού, φέρνουν τις φιλτραρισμένες selfie τους.

"Αυτή είναι μια τεράστια τάση," δήλωσε ο χειρουργός Elie Levine, με βάση την Νέα Υόρκη. "Οι άνθρωποι φέρνουν στις φιλτραρισμένες εικόνες του εαυτού τους και λένε ότι θέλουν να μοιάζουν με αυτές."

Τα φίλτρα στο Instagram μπορούν να κάνουν την χροιά ενός ατόμου να φαίνεται πιο φωτεινή, να ξεθωριάσουν τις κηλίδες, και να αποχρωματίσουν κάθε πρόβλημα του δέρματος, σε μια φωτογραφία.

Ο χρήστης είναι αυτός που επιλέγει αν θέλει να μαλακώσει τις ρυτίδες τους, και να λεπτύνει ελαφρώς το πρόσωπό του πριν ανεβάσει τις φωτογραφίες στην πλατφόρμα.

 

Οι γυναίκες έχουν κουραστεί να ψάχνουν για φαινομενικά αγέραστα πρόσωπα στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, που δεν εμφανίζονται ποτέ με αυτόν τον τρόπο στην πραγματική ζωή. "Οι άνθρωποι θέλουν πλέον να δουν το βελτιωμένο τους πρόσωπο," είπε η 32 ετών Nancy Chacon, κάτοικος ττου Queens. Η Chacon είπε ότι χρησιμοποιούσε τα φίλτρα Inkwell ή Sutro ή τους τόνους Σέπια για να κρύψει τις ατέλειες της. Μετά από τις θεραπείες με λέιζερ και BroadBand Light , κόστος περίπου $ 1.000, αισθάνεται ότι μπορεί να ανεβάσει τις selfie της χωρίς φίλτρο.

Πολλοί άνθρωποι ρώτούν:

Τι έκανες στο πρόσωπό σου; Φαίνεσαι τόσο νέα! " Σίγουρα άξιζε τον κόπο," είπε η Chaco. Δεν είναι όμως μόνο οι Νεοϋορκέζοι, που ζητούν αυτά τα είδη των επεμβάσεων. Σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Προσώπου Πλαστικής και Επανορθωτικής Χειρουργικής, έχει υπάρξει μια αύξηση 33 % σε εθνικό επίπεδο σε άτομα που θέλουν να αλλάξουν την εμφάνιση τους, λόγω του τρόπου που εμφανίζονται στα social media. Το τι επιλέγει να κάνει το κάθε άτομο με την εμφάνισή του, είναι μια καθαρά προσωπική επιλογή, αλλά είναι απίστευτο πως κάτι φαινομενικά αθώο, όπως η επιλογή μεταξύ του φίλτρου Βαλένθια και X-Pro II, μπορεί να επηρεάσει την καθημερινότητα μας.   περισσότερα για τις δυνατότητες της πλαστικής χειρουργικής στο